Pytania

Czy jest możliwość dojazdu do klienta

 

 

Świadczymy usługi dojazdu do klienta na terenie całej Polski

Jeśli chcesz, aby Twoje dekoracje okienne były idealnie dobrane pod kątem tkaniny oraz rozmiaru - skontaktuj się z nami i zaproś nas do siebie !

 

Dostępne usługi:

  • Pomiar oraz dobór tkanin 
  • Wieszanie uszytych na miarę dekoracji okiennych wraz z uprzednim wyprasowaniem 

Cena dojazdu do klienta oraz pomiaru lub wieszania uzależniona jest od lokalizacji oraz ilości dekorowanych okien

 

Jak prawidłowo pobrać miarę dla firan i zasłon

Wszystkie rozmiary naszych produktów podane są przed zmarszczeniem na płasko, gdzie pierwsza wartość to szerokość, a druga wysokość/długość. 

 

  • Pobieranie miary dla firan na taśmie marszczącej

Szerokość firany - zawsze powinna być przynajmniej dwa razy większa, niż szerokość karnisza od wspornika do wspornika (w przypadku firan gładkich zaleca się nawet do 2,5 raza) Na karnisz 200 cm wybieramy szerokość firany przynajmniej 400 cm. 

Wysokość firany/zasłony - mierzymy od żabki, najlepszą metodą jest chwycenie żabką metrówki i mierzenie w dół do pożądanej długości. 

Przykład: Karnisz od wspornika do wspornika ma miarę 200 cm (2 m), a długość od żabki do samej podłogi to 251 cm.

Odpowiedni rozmiar firany to 400x250 [cm] , lub nawet 500x250 [cm] dla dobrego marszczenia. Firana w wybranym rozmiarze będzie wisiała 1 cm nad podłogą. 

 

  • Pobieranie miary dla firan/zasłon na kołach przelotkowych:

Szerokość firany - Jeśli firana ma mieścić się na całej szerokości karnisza, polecamy zamówić podwójną szerokość karnisza. Na karnisz 200 cm polecamy firanę szerokości 400 cm.

Wysokość firany/zasłony - Mierzona jest od górnej krawędzi rurki karnisza - jest to moment, w którym koło przelotkowe dotyka karnisza. Do wysokości nie wlicza się fragment firany/zasłony mieszczący się nad karniszem (ok. 3 cm). 

Przykład: Zamówiona zasłona/firana w rozmiarze 200x260 [cm] będzie miała szerokość na płasko 200 cm, a długość/wysokość od brzegu do brzegu ok 263 cm, ponieważ 3 cm fragment ponad karniszem nie wlicza się do rzeczywistej długości. 

Czy można zamówić próbkę tkaniny

Jesteśmy świadomi, że czasem nie jest łatwo dobrać idealny kolor lub rodzaj tkaniny mając do dyspozycji tylko zdjęcie. Dlatego jak najbardziej jest możliwe zamówienie u nas próbki wybranej tkaniny. Próbki zasłon lub firan, które mamy dostępne natychmiast można zamówić klikając przycisk "Zamów próbkę tkaniny", który mieści się przy interesującym produkcie. Klik przenosi próbkę wybranej tkaniny do koszyka, można tam umieścić ich kilka i wybrać odpowiednią opcję dostawy. Jeśli takiego przycisku nie ma, oznacza to, że akurat nie mamy próbek w swojej pracowni. Wówczas prosimy o skontaktowanie się z nami w celu ustalenia dostępności tkaniny.

Czy można zamówić rozmiar, którego nie ma w tabeli?

 

 

Oczywiście, wszystkie dekoracje w naszym sklepie są szyte przez nas ręcznie, dopiero po zamówieniu przez Klienta.

Daje to możliwość dopasowania rozmiarów do indywidualnych potrzeb.

 

Istnieją dwa sposoby dopasowania rozmiaru do swoich potrzeb:

  • Jeśli potrzebny rozmiar mieści się w zakresie długości standardowych 160 - 270 cm, należy włożyć do koszyka rozmiar większy i w uwagach przy składaniu zamówienia zawrzeć informację, że długość redukujemy do precyzyjnie wybranej.

Na przykład: potrzebna jest zasłona długości 267 cm, wówczas wybieramy zasłonę 270 cm i piszemy w oknie "Uwagi" informację, że redukujemy długość do 267 cm.

 

  • Jeśli potrzebny rozmiar wykracza poza standardowy zakres 160 - 270 cm - prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Ustalimy wówczas dokładny wymiar po czym na stronie pojawi się ustalony rozmiar, aby była możliwość umieszczenia w koszyku i zamówienia. 

 

Czy można wybrać sobie rodzaj mocowania na karniszu?

 

 

Jest możliwość zmiany rodzaju mocowania zamawianej zasłony/firany. Należy o tym napisać w oknie "Uwagi" przy składaniu zamówienia. 

 

Dostępne warianty:

- Taśma równomiernie marszcząca

- DECORING tworzywo sztuczne (wówczas dopłata za 1 mb zasłony/firany wynosi 28,00 zł) 

- DECORING metal  (wycena indywidualna) 

- System Microflex® - do szyn/profili oraz karniszy elektrycznych  (wycena indywidualna) 

- System Wave - do szyn/profili oraz karniszy elektrycznych  (wycena indywidualna) 

- Szelki (wówczas dopłata za 1 mb zasłony/firany wynosi 26,00 zł)

- Troczki do wiązania na kokardki (wówczas dopłata za 1 mb zasłony/firany wynosi 26,00 zł)

- Tunel na rurkę - standardowo szerokość tunelu szyjemy na 5 cm na płasko (jeśli tunel ma być ciasny należy podać grubość rurki karnisza) 

Czy można zwrócić towar?

Zwroty i wymiana

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić nasz produkt, masz do tego pełne prawo. Z doświadczenia wiemy jednak, że w wielu przypadkach jest to kwestia jakiegoś drobnego problemu, który jesteśmy w stanie rozwiązać bez procedury zwrotu. Jeśli zatem coś jest nie tak jak powinno, najwłaściwszym rozwiązaniem będzie kontakt z nami pod poniższym numerem i e-mailem. Najprawdopodobniej znajdziemy wspólnie rozwiązanie. 

tel. 733-431-007

kontakt@manufukturafiran.pl

 

Procedura zwrotu towaru

Pamiętaj, że jeśli firana lub zasłona z jakiegoś powodu nie pasuje do Twojego okna (złe wymiary lub wzór) możesz ją wymienić na nasz inny produkt. To najczęstsza opcja, gdy po rozpakowaniu i przymiarce towaru okazuje się, że złośliwe okno od czasu ostatniego mierzenia urosło lub zmalało. 

 

 

Jeśli jednak zdecydujesz się na zwrot, poniżej znajduje się instrukcja, dzięki której cały proces przebiegnie szybko i sprawnie. 

 

Krok 1 

Napisz do nas e-mail na kontakt@manufukturafiran.pl w tytule wpisując : Zwrot, zamówienie nr "Tutaj numer Twojego zamówienia" (numer otrzymujesz w korespondencji na adres e-mail w trakcie realizacji zamówienia) 

 

Krok 2

Uzupełnij dostarczony w przesyłce formularz zwrotu i załącz wraz z paragonem do paczki zwrotnej. Pamiętaj, że abyśmy mogli przyjąć zwrot konieczne jest dostarczenie nam całości Twojego zamówienia oraz oryginalnego paragonu. 

 

Krok 3

Zabezpiecz przed uszkodzeniem i zabrudzeniem nasz produkt. Pamiętaj, że wyroby noszące jakiekolwiek ślady użytkowania lub uszkodzenia nie zostaną przyjęte jako zwrot. Wyślij nam całość zamówienia wraz z formularzem zwrotu oraz paragonem. Przesyłkę możesz nadać dogodną dla Ciebie formą przesyłki. 

 

Adres do zwrotu:

Gabriela Steczkiewicz MF

ul. Rynek Mały 1

43-600 Jaworzno 

 

Wysyłka odbywa się na koszt klienta 

Koszty dostawy

 

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
List priorytetowy TYLKO DLA PRÓBEK  5,00 zł brak możliwości
Kurier GLS  18,00 zł brak możliwości
Kurier ZAGRANICA  70,00 zł do 5 KG brak możliwości
Przy zamówieniu powyżej 700 zł dostawa GRATIS! 

 


 

Czy można zamówić towar z wysyłką za granicę?

Oczywiście, można. Jest możliwość zamówienia towaru z wysyłką za granicę, jednak przed dokonaniem zakupów w naszym sklepie prosimy Państwa o kontakt w celu ustalenia szczegółów.