Jak zwrócić towar

Zwroty i wymiana

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić nasz produkt, masz do tego pełne prawo. Z doświadczenia wiemy jednak, że w wielu przypadkach jest to kwestia jakiegoś drobnego problemu, który jesteśmy w stanie rozwiązać bez procedury zwrotu. Jeśli zatem coś jest nie tak jak powinno, najwłaściwszym rozwiązaniem będzie kontakt z nami pod poniższym numerem i e-mailem. Najprawdopodobniej znajdziemy wspólnie rozwiązanie. 

tel. 733-431-007

kontakt@manufukturafiran.pl

 

Procedura zwrotu towaru

Pamiętaj, że jeśli firana lub zasłona z jakiegoś powodu nie pasuje do Twojego okna (złe wymiary lub wzór) możesz ją wymienić na nasz inny produkt. To najczęstsza opcja, gdy po rozpakowaniu i przymiarce towaru okazuje się, że złośliwe okno od czasu ostatniego mierzenia urosło lub zmalało. 

 

 

Jeśli jednak zdecydujesz się na zwrot, poniżej znajduje się instrukcja, dzięki której cały proces przebiegnie szybko i sprawnie. 

 

Krok 1 

Napisz do nas e-mail na kontakt@manufukturafiran.pl w tytule wpisując : Zwrot, zamówienie nr "Tutaj numer Twojego zamówienia" (numer otrzymujesz w korespondencji na adres e-mail w trakcie realizacji zamówienia) 

 

Krok 2

Uzupełnij dostarczony w przesyłce formularz zwrotu i załącz wraz z paragonem do paczki zwrotnej. Pamiętaj, że abyśmy mogli przyjąć zwrot konieczne jest dostarczenie nam całości Twojego zamówienia oraz oryginalnego paragonu. 

 

Krok 3

Zabezpiecz przed uszkodzeniem i zabrudzeniem nasz produkt. Pamiętaj, że wyroby noszące jakiekolwiek ślady użytkowania lub uszkodzenia nie zostaną przyjęte jako zwrot. Wyślij nam całość zamówienia wraz z formularzem zwrotu oraz paragonem. Przesyłkę możesz nadać dogodną dla Ciebie formą przesyłki. 

 

Adres do zwrotu:

Gabriela Steczkiewicz MF

ul. Floriana 1

43-600 Jaworzno 

 

Wysyłka odbywa się na koszt klienta